wtorek, 17 lutego 2015

Niespodzianka

Hejka!
Mam ferie i wpadł mi do głowy bardzo fajny pomysł, mianowicie BAZAREK!
W zakładce "Bazarek" będziecie mogli zakupić akcesoria robione przeze mnie :)
Zaglądajcie tam często, bo co jakiś czas będę tam dodawała nowe rzeczy.
Aktualnie na sprzedaż są czapraki z kolekcji "Rainbow First Generation", "Rainbow First Generation Western Style" i "Old School"
Czapraki robione są pod oryginalne siodła od schleichów.
Łapcie zdjęcia czapraków pod siodłem :)

Rainbow First Generation kolor morski


Rainbow First Generation Western Style kolor morski



Niestety zapomniałam zrobić czaprakom z kolekcji "Old School" zdjęć pod siodłem.
Myślę, że taka cena, jaką podałam, będzie Wam odpowiadać. :)
Przy okazji, jeśli macie jakieś pytania to możecie mi je tu zadać.
Oceniajcie również nauszniki i owijki :)

1 komentarz: