poniedziałek, 16 lutego 2015

Jednorożce widzę !

Jak widzieliście w zapowiedzi widniała tam klacz lipicańska, która zamieniła się w jednorożca.
Dzisiaj pokażę wam jak zamienić konia w jednorożca na sesję zdjęciową
Będiemy potrzebować:
-chusteczkę higieniczną
- klej decubage, mod poge lub jakiś inny, płynny, który po wyschnięciu jest przeźroczysty
- farby akrylowe (jeśli róg ma być w innym kolorze niż biały)

1. Bierzemy chusteczkę


2. Jej narożnik skręcamy palcami. Dobrze jak są trochę wilgotne :)


3. Jak już zwiniemy nasz narożnik (zwińcie trochę więcej) można róg pomalować.
Ja chciałam biłay, więc tego nie zrobiłam.
4. Pokrywamy róg klejem. (gdzieś zdjęcie zapodziałam)


7. Odcinamy na wybranej długości. 


8. Bierzemy trochę masy mocującej i przyklejamy konikowi do czoła. :) 
GOTOWE !




Komu się podoba ?
~Zuza

4 komentarze:

  1. Ja też tak robię xD
    Niech zgadnę od MyFroggyStuff ? xD
    Pozdrawiam ;D
    http://kopytnapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Normalnie, masa mocująca (taka do plakatów itd.) bardzo łatwo się odkleja. W ostateczności można użyć plasteliny, ale nie polecam :)

      Usuń