czwartek, 1 stycznia 2015

Customy

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje wszystkie customy w tym 2 nowe i jeden poprawiony.

Zacznijmy może od poprawionego konika, którym jest klacz cyldesdale

Wcześniej wyglądała TAK a teraz tak :3



Zrobiłam wyższe odmiany i przejścia za pomocą pasteli :)

Teraz czas na klacz mustanga Collecty, którą wygrałam w candy
Wcześniej wyglądała TAK. Teraz jest klaczą szlachetnej półkrwi imieniem Chanel.




I ostatni, moim zdaniem najlepszy mój custom to wałaszek treningowy.
Przedtem wyglądał tak
Foto z netu.

A teraz jest wałachem huculskim imieniem Smoky




 

3 komentarze:

  1. Masz ogromny talent do takich rzeczy! Zazdroszczę! Hucułkowi przemalowałabym jeszcze ochranacze na niebiesko ;) Ale tak też jest cudnie! Pierwszy kuń (nie chce mi się pisać zawiłej nazwy rasy) jest równie wspaniały! Zapraszam do mnie na n/n

    OdpowiedzUsuń