piątek, 1 sierpnia 2014

Wygrana w Candy!

Jak już część z was wie, wygrałam w candy u deterrasomnia.blogspot.com z czego bardzo się cieszę :)
Po południu przyszła do mnie paczuszka :3
Zapomniałam zrobić zdjęcie, dlatego jest już otwarta :)
W środku były takie oto rzeczy:
 Dereszowta klacz mustang z Collecty

 Malutka orka zapakowana w malutką kopertę w kurczaczki :) Będzie zabawką dla dziewczynki z zestawu do jazdy na kucyku.


Liścik i zdjęcie :)

Bardzo dziękuję! Paczka bardzo szybko doszła. 

A tutaj macie klaczkę, która zajęła już swoje miejsce na półce.

Jeszcze jedna rzecz. Nie wiem jak ją nazwać :/ Jakieś propozycje ?

4 komentarze:

  1. Gratulacje wygranej :)
    Ja posiadam ten model ale w wersji szarej . Bardziej mi sie podoba od dereszowatej . Niebawem chce kupić jeszcze jakiegoś CollectA :)
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się podoba ;) Co prawda liścik krzywy jak nie wiem :P
    U nas n/n.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Może nazwij ją "Orka" na pamiątkę wygranej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zawsze masz super pomysły! Moim zdaniem nawet to imię do niej pasuje :)

      Usuń