środa, 13 sierpnia 2014

Odbiegłam trochę od tematu

Chyba każdy z nas ma/miał kiedyś lalki Barbie lub jakieś tego typu.
Cóż,  ja nie jestem wyjątkiem.
Ostatnio sprzątałam i znalazłam dwie lalki, jedną firmy Simba, a jedną firmy Mattel.
Włosy simbowej lali to był jeden wielki kołtun, a mattelowej odpadała głowa >_<
Ostatecznie postanowiłam, ze połączę te dwie w jedną piękną.
Simbowa lalka miała przeszczep włosów
Przed
Po
Simbowa lalka miała tylko ruchome ramiona i biodra, a mattelowa ramiona,łokcie,biodra i kolana, do tego odpadła jej głowa. Więc simbowa głowa po przeszczepie włosów dostała mattelowe ciałko.
Jestem meeeega happy i mega dumna z tej przeróbki
Macie jeszcze zdjęcie całości
Co do włosów.
Włosy są prawdziwe, a do tego moje. Po I Komunii Świętej obcięłam moje długie włosy na krótko. Odciętą kitkę sobie zachowałam i wiecie co? Przydała się :3
Jak przeszczepić włosy swojej lalce znajdziecie na kanale MyFroggyStuff

To blog o schleichach, więc kończę schleichowym akcentem.
Woltyżerka na Zarysie

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł przeszczepić włosy :) Choć dla mnie lalka z ludzkimi włosami to trochę straszna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalka wygląda o wiele lepiej. Pomysł z włosami jest genialny.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: szmaragdowemodele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lalka jest teraz ladniejsza :) . Pomysl super ;) .
    Zapraszam do mnie na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń