piątek, 26 grudnia 2014

Nominacje do LA

1.Zbierasz tylko modele koni, czy także modele innych zwierząt, lub wróżek?
Tak mam schleichy z każdego rodzaju ;)

2.Ile modeli liczy Twoja kolekcja?
około 80 wszystkich schleichów i 5 collect
3.Jaka jest Twoja największa perełka w kolekcji?
ogier pinto na 2015 <3

4.Jakie jest Twoje największe marzenie związane z kolekcjonerstwem?
Mieć wszystkie wycofki schleich
5. Gdybyś mógł/mogła wymyślić własny model, jak by on wyglądał?

o tak <3
6.Jaka jest Twoja ulubiona firma produkująca modele?
schleich ale pod względem detali i malowania collecta
7. Czy sądzisz, że w najbliższych latach będziesz nadal kolekcjonował/a modele?
Tak zawsze będę je kolekcjonowała 
8.Czy tworzysz własne modele, customy, lub mini rzędy jeździeckie?
Tak 
9.Masz jakieś zwierzęta, a jeśli tak, to jakie?
Mam kilka koni kilka królików 2 psy 4 koty

10. Ile czasu kolekcjonujesz modele?
około 3 lata

11.Co najbardziej lubisz w swojej kolekcji?
ogierek lipicański
Jestem zbyt dużym leniem, więc nie nominuj nikogo ;)

3 komentarze:

  1. Fajnie, że odpowiedziałaś :) Zapraszam do mnie na n/n

    OdpowiedzUsuń
  2. A co sądzisz o firmie Breyer? Chodzi mi o koniki z Traditional :) Pozdrawiam i zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. breyer są bardo dobrą firmą która dba o każdy szczegół ;)

      Usuń