środa, 31 grudnia 2014

Kolejne LA

Dziękuję za nominację http://red-horse-farm.blogspot.com/

1.Czy Twoja rodzina toleruje twoją pasję jaką jest kolekcjonerstwo?
Tak, nie ma z tym problemu :)

2.Wolisz wersje oryginalne figurek, czy raczej customy?
Zależy, ale raczej oryginały, chyba że mam ochotę jakiegoś przemalować :3
3.Czy zdarza Ci się kupować figurki innych zwierząt niż koni?
Jeszcze nie, ale mam w planach :3
 
4.Masz jakieś zwierzę? Proszę podaj imię i dodaj zdjęcie :)  
Oj trochę ich mam ;)
Sonia i Toffik
Fredzia
Bila
 Rysiu
Siawa- Saragossa
Kasztanka- Nutka
Kara- Petra
Amanda
Klementyn
Balbinka
Bolek
 
5. Która skala jest twoją ulubioną?
Schleichowa ;)
 
6. Jaki masz kolor oczu?
Niebieski ;)
 
7. O której zazwyczaj wstajesz z łóżka?
Jak do szkoły muszę to ok 7.00
 
8. Kawa czy herbata???
Kawa ;)
 
9. Lubisz odpowiadać na pytania do LA? xD
Lubię :)
 
10. Jeśli musisz sam/a złożyć mebel to czytasz instrukcję, czy działasz intuicyjnie?
Raczeń nie czytam instrukcji ;)
 
11. Za co lubisz swoje życie?
Za to, że ciągle mnie zaskakuje i pozwala mi robić to co kocham.
Jestem leniuszkiem, więc nominuję tylko Oliwię. Pytanka te same!
~Zuza 
v

1 komentarz:

  1. Zazdroszę tylu zwierzaków xD- szczególnie koni http://naszapasjaupodkowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń