wtorek, 18 marca 2014

Akcesoria z bliska.

Dzisiaj chciałbym wam pokazać wczorajszy, dalszy efekt mojej nudy, halteki i cordeo z bliska.

Cordeo
  
W sześciu kolorach z każdego po 2 sztuki, z wyjątkiem koloru niebieskiego, mam ich trzy sztuki. Robione na szydełku.




Siodło

Oryginalne, skokowe od schleicha. Ja swojemu wycięłam czaprak, który był cały pozdzierany.



Czaprak

Wykonany z zielonego filcu, zrobiony pod siodło skokowe, obszyty ściegiem krzyżykowym, białą nitką.

  
Trok

Na zdjęciu różowy. Robiony na szydełku. Mam taki trok do każdego halterka. Niestety różowy halter mi się zepsuł. Niedługo powstanie nowy :)


Haltery z trokami

Haltery robione jak prawdziwe z kordonka.

Ten należy do ogiera szwardzwalskiego Mieszka   .

Ten zaś do ogiera knabstrup Sandiego.

Ten jest wałaszka szetlandzkiego o imieniu Negro.

Ten jest klaczy szwardzwalskiej Misi.
  
Ten biały jest klaczy fryzyjskiej Finezji.

Ten klaczy cyldesdale Melody.
 

A teraz mała rzecz, którą się bardzo jaram.
Klaczka szetlandzka 2014
http://www.schleich-s.com/fileadmin/media/viewer/viewer.html?dm360path=13750

Źrebak knabstrupper 2014
http://www.schleich-s.com/fileadmin/media/viewer/viewer.html?dm360path=13760

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz